Post by thopicycono on Feb 20, 2022 15:44:29 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænset tokens ▞▞▞
▞▞▞ TMNT: Mutant Madness 2022 version ▞▞▞
Opdateret anmeldelse. Tog det til en start fra 2. Spillet er så brudt fra permastun til ikke at kunne vinde kampe på dagen med stærkere hold, som jeg slog dagen før. Belønninger for sæsonkort er skrammel, f.eks.: belønning er evnen til at købe en karakter, ikke at vinde den karakter, men evnen til at købe den. Sikke en joke. Så i dag bliver jeg bare blæst væk i hver kamp, uanset hvor meget højere mit hold lvl end det andet hold. jeg er færdig
Et minut efter at jeg brugte rigtige penge på en pakke, fik jeg den samme pakke gratis fra progression, BRUG IKKE RIGTIGE PENGE PÅ DETTE DET ER DUMT
Karaktererne kommer lige ud af min barndom, men dette er et glansløst spil. Lvling er fattig. Mekanikken er svag. Der er bare ikke meget at gøre. Det værste af alt er musikken! Har du licenseret karaktererne uden musikken? Jeg spillede den længere, end den fortjente til minde om mine actionfigurer. Til sidst opvejede nostalgien ikke længere manglerne.
Gameplayet er så simpelt og kræver ingen færdigheder, som jeg kan lide, og lairs er en fantastisk afk farm, men bortset fra det har pvp intet af værdi at tilbyde i øjeblikket. Og den måde, du får karakterer på, er så rng, som ikke kan lide, og det er dumt at skulle købe separate pakker for at få en helt til et bestemt stjerneniveau. Kampagnen har ingen reel missionsvariation, men giver gode belønninger. Klaner er en joke, og kamppas-belønninger er så kedelige. Og jeg kan ikke opgradere udstyr.6/10 Belønninger Inaktive spillere
TMNT: Mutant Madness Hry na hrdinov nss
Absolut skrald, brug ikke nogen penge, de opdaterer ikke længere spillet, ingen nye helte....SPILLET ER UAKTIVET OG KEDELIGT
Bekæmp episke skildpaddebosser og andre skurke. Hvad er nyt her? Ved ikke - jeg er endnu ikke begyndt at spille denne fantastiske og utrolige del af TMNT. Vil jeg kunne lide det? Prolly. 🙄 Hej! I slutningen af dagen er disse spil ikke tiden og den konstante indsats værd. Forhåbentlig ender jeg ikke med at bruge en cent på det. Nogensinde!
Betalingsmuren ødelægger virkelig spillets momentum. Har brug for mere indhold for at retfærdiggøre mængden af ventetid, der er nødvendig for at øge karaktererne i niveau, eller måske bare et problem med at genbalancere. En mulighed for at afspille tidligere ryddede niveauer for at grinde ville være en start. Fed grafik. Nogle overraskende valg for karakterer at samle, mens man udelader mere velkendte karakterer. Mere musik ville være rart. Giv i det mindste licens til temasangen! Har brug for en bedre historie, eller endda en der giver mening. Og jeg understreger, mere indhold.
Var til dette spil, men siden jeg fik en ny telefon, mistede jeg alt. Havde ikke en kongregate tilknyttet, og gendownload af den vil ikke lade mig vedhæfte en nu eller logge ind på nogen måde. Var nødt til at afinstallere, da jeg ikke vil være nødt til at starte forfra, skørt, der er ikke en nemmere måde at genvinde dine data
Meget sjov tidsdræber. Den eneste grund til, at jeg ikke gav 5 stjerner, er, at i mit hul med visse bygninger, når du opgraderer, stiger produktionsværdien ikke med niveauet! Ville sætte pris på, at det fik ordnet. Ellers fantastisk spil
TMNT: Mutant Madness Παιχνίδια ρόλων mix
Animationen er fantastisk, selvom jeg ville ønske, at du kunne kæmpe dig selv i stedet for, jeg ville ønske, at du bare kunne trykke på knapper for at kæmpe.
Tag ikke fejl, dette er ikke et Turtles in Time-stilspil. Det er for det meste et TMNT-tema inaktivt spil, hvilket er fint, hvis du indstiller dine forventninger korrekt. Der er ikke rigtig nogen slibning, fordi ressourcer genereres over tid, og enheder kæmper automatisk i realtid. Du kan bruge og sigte færdigheder (noget jeg ikke var klar over i starten). F2P-fremskridt aftager ret hurtigt, men de er generøse med gratis tilbud... Accepter altid annoncen efter kampen, vind eller tab (hvilket kan forekomme efter et par tab i træk)
Nød virkelig grafikken og karakterdesignerne, jeg synes, de er godt lavet. Ellers er dette bare endnu en standard auto battler med meget overfladisk gameplay og indhold i øjeblikket. Ikke meget at gøre efter blot niveau 2, medmindre du betaler, og endda at gameplayet hurtigt bliver kedeligt. Prøv det, hvis du er fan af TMNT, men pas på med, at betalingsmuren rammer dig tidligt.
Dette spil plejede at være sjovt. Det plejede at indlæse hurtigt og være meget enkelt, let på hukommelsen og underholdende. Nu bliver de ved med at opdatere næsten hver dag og lægge dumme animationer, der gør spillet tungt, langsomt og kedeligt. Ny opdatering op, og den lader mig ikke opdatere eller spille. Har lige brugt $20 på det dumme sæsonkort i går og kan ikke engang spille mere. Spild af tid og penge.
Skrev en anmeldelse, der tilsyneladende blev slettet. Så nu er det lavere. Forsinkelsestiden mellem kampe er meget trættende, og oftere end ikke virker annoncerne for bonusser, som er nødvendige for at mindske lagtiden, ikke. Videoen stopper, og du er sol. Godt spil, men det kræver arbejde. Betal ikke for noget. *rediger* Nu tvinger spillet dig til at kæmpe, når du logger ind, og efter du har lavet en PvP-kamp. Spil skal blive BEDRE ikke værre. Aaaaaand nu fryser det hver gang jeg prøver at lave en PvP-kamp. Afinstaller.
Spillet var fantastisk. Jeg elskede det tidlige spil, og der var en god balance i hånden, før jeg lod dig gå. Imidlertid. Så kom det til den dårlige del. SLOW DOWN. Jeg er 4. bedst i HELE SPILLET til scrapudgifter (plejede at være det BEDSTE), men jeg sidder fast og venter på materialer, fordi jeg ikke kan komme videre i historien, jeg bliver revet ned. Mit LAVESTE partimedlem er på niveau 34? Og splinter er på niveau 50. Og jeg udjævnede INGEN andre. Jeg har det dog dårligt med folk under 4., da de også skal sidde fast
Spillet starter sjovt, og du er ret hurtigt i stand til at få en lang række fans yndlingsfigurer fra 80'er-serien. Hovedproblemet er dog, at der ikke er nogen måde at besøge tidligere missioner for at få mere valuta for at opgradere dit hold til at møde sværere niveauer. Den eneste måde for dine karakterer at komme op i niveau, hvis du når et niveau, du bare ikke kan slå, er ved at vente på, at valutaen automatisk fyldes op af sig selv, hvilket kan tage flere minutter til timer.
Siden min sidste anmeldelse ser det ud til, at næsten alle fejlene er blevet rettet. Spillet flyder meget mere jævnt. Godt klaret! Den eneste ulempe er mængden af penge, de ønsker for sæsonkortet. Og så får du kun 25 af de 5-skår. Giv os i det mindste nok skår til at rulle til en.
Rapporterede snydere, og intet bliver gjort, medmindre udviklerholdet holder spillere, der snyder, ansvarlige for, at dette spil får en 1-stjernet vurdering. Så længe en snyder giver udviklerholdet penge, ignorerer de rapporter og intet bliver gjort. Dette udviklerhold tillader snydere, så længe de bliver betalt, hvordan er det retfærdigt?
KUN ONLINE. Fantastisk univers, grafik og animationer, en slags historie med tegneseriefornemmelse, super gode ideer, men gameplayet er meget begrænset. Værst er der ingen GamePlay, bare autoplay. Klassisk onlinespil, hvor du samler skår og andre ting for at forbedre. Intet interessant. God til dovne, børn eller til at spilde tid på at se de samme kampe igen og igen. Det fortjener et RIGTIG gameplay, hvor du faktisk trykker på knapper for at vinde.
Ikke dårligt for et gratis spil, men du vil ramme en mur senere i spillet, da det er sværere at opgradere dine karakterer. Det eneste, jeg gerne vil have muligheden for at gøre, er at få det sav tilbage, du brugte på karakterer, du ikke kommer til at bruge længere.
Spændt på de nye opdateringer og håber, de gør noget som en hyldest til den nye The Last Ronin-serie af tegneserier. Ville være fantastisk. Mens jeg lægger mine kommentarer og anmeldelser op, kompenserer de med det samme for mine klager og svarer hurtigt. De lytter nøje til dine kommentarer og anmeldelser. Jeg elsker dette spil, og jeg tror, at hvis du spiller dette lige så meget som et PS4- eller Xbox-spil, har du råd til at investere lidt penge i det, og det er sjovt!!!!!
Spillede i omkring 6 timer for at få en fornemmelse af spillet. Du vil ramme en mur i eventyr, hvor dine karakterer ikke vil være stærke nok, så du skal enten bruge penge på spillet eller spille et helt andet google play store-spil for at tjene mønter (ekstremt spild af tid). Du har ingen mulighed for at spille tidligere eventyr, så når du først rammer betalingsmuren, kan det meget hurtigt betale sig at vinde tid....
TMNT: Mutant Madness રોલ પ્લેઇંગ uvhh
Jeg ELSKER karakterdesignet. Fantastiske! Jeg elsker gameplayet og grafikken. Jeg elsker alt ved dette spil. Jeg er 38, og jeg har altid været en TOP fan af TMNT, siden jeg var barn. Jeg har spillet de fleste TMNT-spil derude fra NES til PLAYSTATION 4. Jeg kan også godt lide historien om TMNT MUTANT MADNESS.
Godt
Det eneste gode ved spillet er, at det bringer gode gamle minder om ninjaskildpadder. Spillet er skrald. Der er ikke noget at gøre i spillet selv i de første par dage. Du logger stort set ind hver dag i 10 minutter, og det er alt, du har for at spille. Og de vil faktisk gerne tjene penge for det her, de burde betale mig for at spille det.
Skuffet i dette spil. Det kunne være et fantastisk spil. Jeg spillede en masse og kom til toppen af ranglisten, og jeg ville bare blive forbigået af en, der var villig til at betale 50 dollars. Fejlene fik spillet til at gå ned, og det var utroligt svært at få dine fremskridt tilbage. Jeg ville ønske, at de ville finde ud af problemerne, fordi dette kunne have været mit yndlingsmobilspil nogensinde, men det føles bare som et pengegreb på dette tidspunkt.
Jeg havde et mindre problem, hvor et af niveauerne fryser, så jeg kontaktede udvikleren. De svarede og hjalp mig med at finde ud af det samt undskyldte ulejligheden! Fantastisk støtte til et sjovt spil.
Jeg syntes faktisk, at dette spil var fantastisk, indtil jeg fik en ny telefon og gendownloadede spillet til det. Jeg forsøgte at genlinke min konto, som jeg faktisk brugte penge på, og det lykkedes ikke. Så indtil jeg kan få min spilkonto genlinket, er dette spil skrald!
Kan virkelig godt lide dette spil! Lad være med at se annoncen eller de fremskridtsvægge, du rammer nogle gange. Min eneste klage - karakterer i kamp fejler og bevæger sig ikke. Selvom du er ved at vinde, vil det enten få dig til at tabe, eller du vil sidde fast uden at tabe eller vinde, og du skal genstarte appen. Det bryder spillet og gør det næsten uspilleligt! Ville give det 4 eller 5 stjerner, hvis ikke for det.
Fantastisk nostalgi, tak for at bringe de originale tv-seriefigurer tilbage!!! Jeg ønsker bare, at de daglige aktiviteter nulstilles på et bestemt tidspunkt i stedet for fra da jeg sidst spillede, min tidsplan er hektisk, og jeg kan ikke komme på samme tid hver dag.
Vender tilbage til spillet efter en pause. Det er et sjovt spil at fordrive tiden. Bare forvent annoncer, annoncer, annoncer, annoncer, annoncer MASSER AF ANNONCER. De skal ingen steder snart. De nye animationer er meh. Jeg var cool med den måde, det var, før jeg droppede spillet oprindeligt. Det er, hvad det er, de vil have din lommepenge for at undgå disse annoncer. Jeg beklager, at prisen og afkastet for, hvordan jeg spiller dette spil, ikke er det værd.
Jeg ønskede at nyde dette som en langvarig TMNT-fan, men der er ingen gameplay her. Kampe er automatiserede, så hvad er meningen? Jeg nød den grafiske stil og tegneseriehistorierne, men da jeg først kom til kampene, blev jeg skuffet. Det burde ikke være for svært at få den til at blive baseret som en klassisk rpg. Få evner til at koste point, så det er et taktisk valg, hvornår de skal bruges. Tilføj grundlæggende angreb og forsvar kommandoer. Simpel rpg-kampmekanik ville være meget bedre end bare at se cpu'en spille.
Block Puzzle Başsındırma knx
Som en voksen, født i 80'erne og en skildpaddefan, er dette et fedt lille spil. Glædeligt overrasket.
Et kedeligt autokampspil med dårlig lydeffekt og gentagen musik. Og de vil virkelig gerne have, at du ser nogle annoncer.
Godt spil kører godt på tablet
lider af store forhindringer og mærkelige beslutninger, der gør uspillelige. Gør venligst tidligere niveauer tilbagebetalte f.eks. i øjeblikket er "spillet" kun at logge ind for at bruge ledig optjent valuta på niveauer og se annoncer. kan ikke længere komme videre og faktisk spille spillet. Vær også ærlig over for dig selv om, hvad du har her, og juster køb i appen til realistiske beløb. IAP er **latterligt** overpris for den meget lille indflydelse, de har på progression. De store IAP er sjovt dyre.
TMNT: Mutant Madness Nhập vai qdse
Spillet er blevet bedre. Tror stadig, at pvp'en har brug for noget arbejde. Kampen op er meget skæv
dette spil er virkelig fantastisk, bortset fra at der er et problem, du skal gøre karaktererne til, hvor de kan tale, fordi folk, der er svagtseende, som ikke kan læse det, skal kunne høre, så de ved, hvad der foregår, kan du gøre at
Opdatering forstyrrede virkelig spillet. Før var spillet virkelig sjovt at spille, og du kunne støt komme videre dag for dag. Nu blev det svært af en eller anden grund, du tjener færre belønninger, og det største problem er, at på en eller anden måde, MANGE GANGE ,Jeg har tabt en runde, fordi mine champions og pbe- eller pvp-fjenderne sidder fast i en endeløs løkke. Dette fik mig til at tabe mange runder på Dimensional Clash, fordi jeg var nødt til at overgive mig eller genstarte spillet for at undslippe løkken...
Efter 2 solide ugers spil, selv at investere nogle penge i. Jeg har besluttet at stoppe med at spille. Jeg er meget skuffet over det afkast, det giver dig fra spilmekanikken. Den frygtede betalingsmur fra sjælden til episk er for stejl. PvP var ubalanceret. Der var meget få tilstande at nyde. Jeg var god i kort tid, men der er intet der for langsigtet eller gratis at spille. Jeg gik fra at elske spillet til at være skuffet fra lanceringen til nu. Drop stjerner, jeg ville virkelig gerne kunne lide dette spil længere.